basketball is begonnen! - Reisverslag uit Archie, Verenigde Staten van Ilse Bennenbroek - WaarBenJij.nu basketball is begonnen! - Reisverslag uit Archie, Verenigde Staten van Ilse Bennenbroek - WaarBenJij.nu

basketball is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Ilse

27 November 2013 | Verenigde Staten, Archie

Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb, dus ik dacht laat ik maar weer is iets vertellen. het gaat allemaal nog steeds hartstikke goed hier. School is nog steeds heel leuk en gezellig! basketball is ondertussen begonnen dus dat betekent elke dag na school training en soms een wedstrijd. het is een leuke sport maar wel veel rennen. de coach kan best wel streng zijn en af en toe word hij heel boos en dan schreeuwt hij nogal, maar hij is wel heel aardig hoor haha! we hebben onze eerste wedstrijd gehad gisteren en net als bij sofball zijn er weer twee wedstrijden, 1 voor de beste van het team en 1 voor de rest. ik speelde dus de tweede wedstrijd. ik was echt super zenuwachtig voor mijn eerst wedstrijd maar het ging opzich best goed, ik heb zelfs een free throw gemaakt! we verloren die wedstrijd wel, we zijn nog niet zo goed. Zelfs de beste van ons team verloren de wedstrijd, dat was wel balen, maar het was super leuk om die wedstrijd te zien want ze zijn echt heel goed!
op school heb ik trouwens een groepje vrienden gevonden die goed kunnen zingen en een jongen die piano speelt en een die viool speelt, en elke week komen we bij elkaar en proberen we wat muziek te maken dus dat is wel heel leuk!

  • 30 November 2013 - 22:15

    Suzanne :

    Hoe cool Ils! Wat een fantastische tijd heb jij daar hè!
    Sien en ik zijn net terug van 5 dagen New York.
    Dat was ook echt te vet. Ik heb wat foto's op Facebook gezet.
    Hoe was thanksgiving? Turkey diner gehad?
    Nog een paar weken en dan is het kerst dat wordt bij jou ook
    vast heel bijzonder.
    Dikke knuffels uit Eindhoven!
    X Suus en Sien

  • 30 November 2013 - 22:32

    Ilse Bennenbroek:

    Hee suus!
    Ik had een paar fotos gezien en dat zag er super goed uit! Volgens mij hebben jullie het daar heel leuk gehad en dat moet ook wel in zo'n super stad! Ja zeker ik heb kalkoen gegeten en nog een heleboel andere dingen! ik ben heel erg benieuwd hoe kerst gaat worden, nog een paar dagjes wachten en dan weet ik het!

  • 30 November 2013 - 22:57

    Ireen:

    Hoi Ilse,

    Leuk weer iets van je te lezen.
    Sport en muziek jouw favorieten he.
    Andrea gaat in december optreden, solo: piano en zang, en ook met haar hele klas doet ze een optreden en dan speelt ze saxofoon.
    Jullie twee zijn echte muzikanten. Heerlijk is dat.

    Veel plezier verder, en we lezen graag van je.

    Lieve groeten uit De Mortel, Ireen xxx

  • 30 November 2013 - 23:06

    Tante Ans En Ome Karel.:

    Hoi lieve Ilse.
    Wat leuk om weer iets van jou te lezen en dat je het zo naar je zin hebt. Ome Karel is vandaag thuis gekomen na een weekje ziekenhuis,het gaat weer best goed met hem.
    Heel veel lieve groetjes en xxxxxxjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Archie

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2014

Courtwarming

05 Januari 2014

American Christmas

27 November 2013

basketball is begonnen!

16 September 2013

Homecomingweek

12 September 2013

Texas
Ilse

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 4746

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: