American Christmas - Reisverslag uit Archie, Verenigde Staten van Ilse Bennenbroek - WaarBenJij.nu American Christmas - Reisverslag uit Archie, Verenigde Staten van Ilse Bennenbroek - WaarBenJij.nu

American Christmas

Blijf op de hoogte en volg Ilse

05 Januari 2014 | Verenigde Staten, Archie

Hee allemaal!
Het gaat nog steeds heel goed hier! Het is nu 2014 en ik ben hier nu al 5 maanden, de tijd gaat echt super snel! De vakantie is weer voorbij, we moesten donderdag weer naar school. Ik was wel blij dat school weer begon, want ik vind school super leuk! In de vakantie was natuurlijk kerstmis. Kerst was wel leuk. We hadden al een dag kerst gehad voor de vakantie, dat was bij de familie van miin gastmoeder en dat was heel gezellig. Op eerste kerstdag kwamen mijn zusjes en broertje om 7 uur sochtends mijn kamer binnen en sprongen op mijn bed om me wakker te maken want we konden eindelijk cadeautjes gaan openen. Er lagen een heleboel cadeautjes onder de kerstboom en het was leuk om ze te openen, zelfs ik had een paar cadeautjes gekregen! Ik heb vooral kleren en snoep gekregen, waar ik heel blij mee was :). Na het openen van de cadeautjes gingen we naar familie van mijn gastvader om kerst te vieren, dat was wel gezellig. En er lag echt een hele berg cadeautjes onder de boom daar, dus dat was wel weer heel leuk. En ik ben er achter gekomen dat ze hier dus geen 2e kerstdag hebben, blijkbaar is dat iets wat wij hebben verzonnen ofzo haha. De zondag na kerst hadden we nog een dag om kerst te vieren. Die dag kwam er nog meer familie van mijn gastvader naar ons huis toe. En wederom lag er weer een hele berg cadeautjes onder de boom! Mijn kerst was dus wel leuk, maar ik miste onze jaarlijkse kerstavond met de familie wel hoor. Nieuwjaar was helaas niet zo leuk, ik was namelijk heel erg ziek die dag. De meeste mensen doen hier niet echt iets met nieuwjaar dus dat was wel jammer. Ik vind nederlands nieuwjaar toch wel leuker. Ik hoop dat 2014 een super mooi jaar wordt en ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar!

  • 05 Januari 2014 - 18:14

    Ome Karel En Tante Ans.:

    Ilse als eerste een heel gelukkig en gezond 2014 voor jou en je gast gezin.We hebben jou ook wel gemist op kerstavond,maar goed om te lezen dat jij ook een goede en fijne kerst hebt gehad. Nog een heel fijne tijd en tot over een half jaartje.
    Heel veel groetjes en xxxxxxxxjes ome Karel en tante Ans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Archie

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2014

Courtwarming

05 Januari 2014

American Christmas

27 November 2013

basketball is begonnen!

16 September 2013

Homecomingweek

12 September 2013

Texas
Ilse

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 4740

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: