Homecomingweek - Reisverslag uit Archie, Verenigde Staten van Ilse Bennenbroek - WaarBenJij.nu Homecomingweek - Reisverslag uit Archie, Verenigde Staten van Ilse Bennenbroek - WaarBenJij.nu

Homecomingweek

Blijf op de hoogte en volg Ilse

16 September 2013 | Verenigde Staten, Archie

16 t/m22 september

Deze week was homecomingweek! Dat betekent elke dag een speciale dress up day en vrijdag een speciale dag. Maandag was alter ego day (de dag waarop je je ware jij liet zien), deze dag sloeg ik over met verkleden omdat ik niets leuks wist te bedenken. Dinsdag was dress your best want het was schoolfoto dag. Woensdag was decade day, de seniors hadden de 60s de juniors de 70s enzovoort. Ik heb een heleboel leuk verklede mensen gezien die dag, waaronder een heleboel hippies! Deze week was er ook een hallway decoration wedstrijd, waarbij elke grade(seniors, juniors, sophmores en freshmans) een deel van de hall kreeg om te versieren, het thema was de decades die ze woensdag ook gebruikten. Donderdag zag de hele hal er super vet uit (hele? Eigenlijk alleen het deel van de juniors en seniors! De anderen waren niet zo goed in versieren). Donderdag was ook superheroday! De dag waarop ik had gewacht, want jazeker ik ging verkleed naar school! Ik had een super leuk superman shirt gevonden met een cape en had een masker op (zie foto’s)! Vrijdag was de leukste dag, iedereen ging naar het footballfield. We begonnen de dag met de powderpuff wedstrijden (football voor meisjes). Ondanks dat ik al de trainingen had gemist vanwege softbal en Texas besloot ik toch mee te spelen met de seniors. Het was echt super leuk om football te spelen!! En het team was echt gedreven, want wij zijn de senior en moeten natuurlijk winnen! De eerste wedstrijd wonnen we van de sophmores en de finale was tussen de seniors en juniors, een spannende wedstrijd die we uiteindelijk wonnen!! Verder die dag waren er nog kleine spelletjes en de ultimate football wedstrijd voor de jongens (wat te moeilijk is om uit te leggen, en niet heel spectaculair en ook niet leuker is dan normaal football). Daarna gingen we weer terug naar school om te lunchen en er was een volleyball wedstrijd tussen de leeraren en de juniors (omdat de juniors de seniors hadden verslagen de dag daarvoor met volleyball). Daarna was er een parade door het dorp en een pepreally om het af te sluiten. Daarna had ik zoals gewoonlijk softball training en na de training ging ik naar de homecoming football wedstrijd. De footballwedstrijd was weer gezellig als gewoonlijk en deze keer leek het team ook te gaan winnen (wat uiteindelijk weer niet lukte). Halverwege de football wedstrijd gingen een paar vrienden en ik ons klaarmaken en gingen we naar de homecoming dance. Helaas was het heel saai, maar iedereen zei dat de dances normaal veel leuker zijn en dat alleen homecoming best saai is dus hopelijk is het de volgende keer beter!
De volgende dag kon ik weer lekker om 5 uur ’s ochtends opstaan omdat we een softball toernooi hadden! Het softball toernooi was heel gezellig en de laatste wedstrijd liet de coach me zelfs in de echte wedstrijd spelen! Na het toernooi gingen we naar Sonic, wat eigenlijk een drive in restaurant is, maar waar je blijkbaar ook gewoon te voet kan bestellen, wat er heel grappig uitzag aangezien iedereen zijn eigen parkeerplaatsje had om te bestellen(zie foto).
Het gaat nog steeds echt super goed hier, ik heb het heel erg naar mijn zin! Ik heb het wel heel druk aangezien ik elke dag naar school ga en na school heb ik elke dag softbal training of een wedstrijd, dus ik ben nooit voor 7 uur ’s avonds thuis. En als ik thuis kom is het meestal douchen, eten, soms huiswerk en dan slapen, dus het is een druk leventje in Amerika, maar gelukkig wel heel leuk!

  • 04 Oktober 2013 - 15:44

    Ireen:

    super leuk Ilse je verslag...
    foto's kijken....die kan ik niet vinden...
    Eens ff raad vragen WAAR ze staan...
    enne...in Nederland zijn ook de schoolfoto's inmiddels gemaakt hahaha net als in Amerika...
    Alleen hier geen verkleedpartijtjes....
    Enjoy...

  • 29 Oktober 2013 - 00:53

    Demi:

    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt! Helemaal super, ik denk aan je x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Archie

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2014

Courtwarming

05 Januari 2014

American Christmas

27 November 2013

basketball is begonnen!

16 September 2013

Homecomingweek

12 September 2013

Texas
Ilse

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 4739

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: